مرمرو

نوشته‌های مرجان عالمی، عاشق بی‌قرار تورنتو

Sunday, January 28, 2007

عصر غمگين يکشنبه

امروز یکشنبه است و درست مثل عصرهای جمعه خودمون غمگين. من زياد از دوشنبه ها بدم نمیاد اونجوری که همه اینجا بدشون مياد. ولی عصر يکشنبه خيلی دلگيره. احتیاج به موسيقی درمانی دارم. هفته پيش فيلم ال گور رو ديدم يک بار چهارشنبه و يک بار پنجشنبه. باعث می شه که آدم به دنيا يه جور دیگه نگاه کنه. حالا دیگه هر دفعه سوار اتوبوس می شم احساس خوبی دارم. و خوشحالم که ماشينم رو فروختم و اینکه تو خونه زندگی می کنم که آشغالها مو ریسايکل می کنم. ولی هنوز خيلی زندگی مصرفی دارم و عوض کردن این عادت ها آسون نيست. ديشب ساعت چهار صبح اومدم خونه و اصلا حالم خوب نيست. من به شب زنده داری عادت ندارم. مخصوصا اگه با موزيک با صدای بلند همراه باشه. کاشکی می تونستم مثل این ملت توی کلاب که واسه خودشون می رقصن و حال می کنن باشم. من خيلی همش نگران اینم که چی کار دارم می کنم که نمی تونم مثل اونها از رقصيدن لذت ببرم. ارواح عمم قرار بود که ماه ژانويه اصلا خريد نکنم ولی نشد. نتونستم در برابر خريدن ویی مقاومت کنم. حالا فوريه رو امتحان می کنم.

Monday, January 22, 2007

Mii has a Wii

بله بله. امروز بالاخره بنده صاحب وی شدم. باشد که تمام آخر هفته به تماشای فوتبال و بازی با وی بگذرد.

Sunday, January 21, 2007

کامنت

من معمولا به کامنتهای عجيب مردم در اين بلاگ می خندم و هر وقت با نگار حرف می زنم کلی از دست اين ملت با کامنتهای جالبشون می خنديم. ولی اين يکی واقعا آخرشه ديگه. آقا يا خانم که اسمتوننوشتی! اين يکشنبه صبح من کلی از دست شما خنديدم.


سلام .كسي كه در اينترنت خاطرات شخصيشرو درج ميكنه نظر افرادي مثل من نبايد براش چندان غير منتظره باشه ! شما از سهراب نامي گفتيد با نگاهي به عكساتون ميتوان حدس زد كه خود بچه طلاق هستيد .خانواده مادرتون رو شمداني نامگذاري كرديد در حالي كه ظاهرا اسم خودتان مرجان عالميست اين بدين معني كه ازدواج مادرتونو به رسميت نميشناسيد از اختلافاتتون هم با مادر به زبان آورديد همچنين از انواع اقسام مهمانيها سفرها با مردان متفاوت به اضافه اينكه از افرادي كه قديمي فكر ميكنند دل خوشي نداريد حرفهاي خودتان را تكرار كردم كه بگم مرجان خانم شما متاسفانه صلاحيت مادر شدن را نداريد اين را به اشتباه به حساب كج فهمي بين خودتان و فرزند آيندتان نگذاريد. در آخر خيلي جدي بگم قصد توهين يا مسخره كردن ندارم بدن شما فوق العاده زيباست و چهرتون جذاب و سكسي علاوه بر دل گشادتون روحيتون هم كه مدرن امروزيست . شما پتانسيل يك پورنو استار شدن را داريد تصورشو كنيد اولين دختر ايراني بر روي جلد پلي بوي واقعا محشره پيشنهاد ميكنم رو اين مساله كمي فكر كنيد اگر تونستيد خودتونو متقاعد كنيد خيلي راحت به دفتر پلي بوي در كانادا تماس بگيريد

چه جوری از عکس ها می شه فهميد که پدر مادر من طلاق گرفتن؟ به قول آقای هومر سيمسون دا . يعنی ميشه کسی ندونه خانواده شمعدانی چيه ؟ مثل اينکه ندونی دايی جان ناپلئون چيه. همه دختر ها با مادرشون اختلاف دارن و این دليل نمیشه که من مامانم رو دوست نداشته باشم. من عاشق خانواده ام هستم مهم نيست که باهاشون اختلاف دارم يا نه! و چون من مهمونی و مسافرت می رم با مردها صلاحيت مادر شدن ندارم. من که می خندم به اين کامنت ها اگه طلايه بود میشست می زاشتت کنار با دلايل علمی و آکادميک!
ببخشيد همين الان آقای وين روونی یک گل جانانه به آرسنال زد. آرسنال تا حالا تو زمين خودش نباخته و بازی امروز ممکنه که از من يو ببازه.
بر گرديم به کامنت فکاهی. من جدی درک نمی کنم که چرا مردهای ايرانی اينقدر واسه همه چی يک راه حل ارايه می دن. حالا که من صلاحيت بچه دار شدن ندارم بايد پورن استاربشم
من سی سالمه و کارمFinancial Analyst است و با دوستام مسافرت ومهمونی میرم واز زندگیم لذت می برم و سعی می کنم که آدم خوبی باشم و مردم رو برا
اساس کارهايی که می کنن دسته بندی نکنم.
او راستی من منظورم از گنده بودن دلم در پست قبلی اين بود که بايد ورزش کنم تا دلم کوچيک بشه و الان هميشه دلم رو تو نگر می دارم که معلوم نشه!
هنوز دقيقه هفتاد و جهار است و منچستر يونايتد يک هيچ جلو است. با اين وضع بازی تموم شه من یو نه امتياز از چلسی جلو ميفته. چلسی ديروز به ليور پول بد جور باخت.
همين الان ون پرسی يک گل به من يو زد. اشکالی نداره من ازش خيلی خوشم مياد. با اين وضع آرسنال اين فصل هنوز در زمين خودش به کسی نباخته.
ای بابا الان آنری يک گل ديگه زد به منجستر در دقيقه نود و چهار.
آرسنال دو به يک من یو را برد.