مرمرو

نوشته‌های مرجان عالمی، عاشق بی‌قرار تورنتو

Sunday, May 07, 2006

آخر هفته پر ماجرا

فکر کنم امروز و ديروز من به اندازه يک نصف ماراتن دويدم. دیروز که مسابقه جستجو در شهر بود که از ساعت يازده تا پنج طول کشيد و واقعا يکی از بهترين تجربه های زندگی من بود. اينقدر هيجان زده بودم که همش بالا پايين می پريدم. زياد رتبه مون خوب نشد ولی خوب اولين بار بود که شرکت می کرديم و هيچ کدوممون هم تو تورنتو بزرگ نشديم ولی نسبتا بد نشديم. امروز هم ده کيلومتر اسپورتينگ لايف رو در پنجاه و سه دقيقه و هجده ثانيه دويدم. کلا احساس خيلی خوبی دارم. يه کمی خسته هستم ولی می ارزه. اوه راستی اون پست قبلی رو من برای اين گذاشتم که داشتم تو ماشین اين آهنگ رو گوش می دادم و باهاش حال کردم و گذاشتمش اينجا. اينقدر اين ملت برای من جالبن که می خوان همه چی رو به هم ربط بدن! بابا من کی هستم که می خوام شبيه خانم رابينسون باشم. من فقط از آهنگ و فيلمش خوشم مياد. کلا زياد سعی نکنين از اين وبلاگ نتيجه گيری کنين.

6 Comments:

  • At 11:35 AM, Anonymous Anonymous said…

    salam salam :) bebakhshid ke fozoli mikoonam, vali rabte beine rotbatoon baa inke torento bozorg shodid yaa na chie? yehooyee konjkaav shodam :)

     
  • At 5:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    salam! tabrik migam babate davidanet, az tarafi ham bayad begam ke ziadi nonor minevisi gahi oghat:)

     
  • At 6:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    u write just fine and I like that song 2 :)

     
  • At 6:44 PM, Anonymous Anonymous said…

    plus i add that ur running quest reminds me of how one of the best stories, best movies i have ever seen revolves over a running human and how it shapes his life changes it and turns fortunes of forrest gump.

     
  • At 1:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    مرجان عزيزم
    سلام
    به تازگي با وب لاگ زيبات آشنا شدم و بايد بگم كه عجيب به دلم نشستي.
    روزهاي آفتابي و شبهاي روشن رو برات آرزو ميكنم.
    پرديس

     
  • At 7:04 AM, Anonymous Anonymous said…

    Maybe you should be listening to "THE SOUND OF SILENCE" as well. That's really deep stuff unlike the Mrs. Robinson which sounds nice but has not much substance, but who said life is all about substance, though people checking your blogs expect more of it rather than less. Take care and have fun with all your running.

     

Post a Comment

<< Home