مرمرو

نوشته‌های مرجان عالمی، عاشق بی‌قرار تورنتو

Wednesday, November 28, 2001

خيلی وقته چيزی ننوشتم خيلی گرفتار بودم. در حقيقت خبری هم نبود
که بنويسم همش رفتم سر کار و اومدم و کارای خونه رو کردم.
حدود دو ماه است که اصلا وقت نکردم کتاب بخونم یه کتاب نصفه هم
دارم که بايد تمومش کنم.
راستی کسی ايميل آقای نجف دريابندری را داره؟ اگه دارين لطفا برای
من بفرستيد. می خوام یه تشکر حسابی بابت اون کتاب آشپزی ازش
بکنم و چند تا نکته هم می خوام پيشنهاد کنم.
بايد بگم يکی از جالب ترين کتابهايی است که داشتم. تقريبا با هر دستور
غذا يه نکته جالب داره مثلا بعد از دستور کوکوی سبزی گفته که لازم نيست
حتما کوکو را برگردونين چون جز خدا که ستارالعيوب است کسی اونورشو
نمی بينه!!!!
در ضمن هميشه اگه دستوراشو مو به مو اجرا کنين غذاها فوق العاده
خوشمزه از کار در ميان.
خلاصه اگه کسی ايشونو می شناسه از قول من یه تشکر حسابی ازشون
بکنه که کار مارو اين ور دنيا اينقدر آسون کرده.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home