مرمرو

نوشته‌های مرجان عالمی، عاشق بی‌قرار تورنتو

Tuesday, August 01, 2006

گرما

امروز به طرز فجيعی گرمه! من هم با دوچرخه اومدم سر کار. وقتی رسيدم اينجا خيس خالی بودم. ساعت شش هم بايد برم واليبال توی اين گرما. بعدش هم بايد با دوچرخه برگردم خونه!! خدا به دادم برسه بايد چهار ليتر آب بخورم که از گرما نميرم. الان نگاه کردم چهل و هفت درجه است با رطوبت. انگار نه انگار که این شهر در زمستان منفی چهل درجه می شه. من برای ناهار روتی خوردم و احساس خيلی بدی دارم. فکر کنم به خاطر اختلاف درجه دمای بيرون و داخل ساختمون سيستم بدنم بهم ريخته. وايت ترش عزيزم تو اعصاب بود امروز!!

5 Comments:

  • At 7:16 PM, Blogger The Tough Guy said…

    You have no idea how beautiful it is here now: Only 20º C and a cool breath caressing your body. Ideal for outdoor activities. You pick what you like: Jugging, inline skating, cycling, etc.

     
  • At 5:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    I love this "asheghe BIGHARARe Toronto" thing after your name, everytime I come here, it makes me laugh. You've got a great personality and I'm deeply in love with you. Keep on rollin' baby.

     
  • At 9:25 AM, Anonymous Anonymous said…

    اینجا اینقدر هوا گرمه که احساس می کنم گوشت تنم داره می پزه و می شه خوردش :))باز شما ها یه امیدی به زمستون دارید

     
  • At 11:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    keep up the good work!

     
  • At 6:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    يه خورده به بوشهر اميدوار شدم
    :-)
    آخه اينجا هم همينطوري ولي با اين تفاوت كه تابستون و زمستون فرق چنداني با هم نداره
    اينجا توي تابستون مجبوري روي 1-2 بار حموم كني!
    :-(

     

Post a Comment

<< Home