مرمرو

نوشته‌های مرجان عالمی، عاشق بی‌قرار تورنتو

Monday, December 25, 2006

کريستمس

امروز کريستمس بود. يک بلوز تيم ملی انگليس کادو گرفتم با شماره بيست و يک. پيتر کراوچ. کلی سر کار ملت مسخرم کردن که از کراوچ خوشم مياد. ولی به نظر من بازيکن خوبيه. رفتم خونه سام و طلايه اينهمه بوقلمون با سس کرنبری و سبزيجات نگار پز و دسر مرجان پز خوردم و دارم منفجر می شم. اومدم خونه و اعترافات ملت رو خوندم برای شب يلدا... و داشتم فکر می کردم که اعتراف من چی می تونه باشه.
۱- اينقدر کانزرواتيو و گند هستم که نمی تونم اعتراف کنم.
۲- پريشب خونه اشکان اینقدر گری گوس خوردم که بی هوش شدم برای اولين بار در زندگی ام از مستی بی هوش شدم و صبح روز بعد از خواب بيدار شدم.
۳-من جلوی گريه ام رو نمی تونم بگيرم و هميشه از دست خودم به حد مرگ عصبانی میشم وقتی گريم مي گيره و بند نمياد.
۴-توانايی عاشق شدن رو از دست دادم.
۵-اين شنبه چهار ساعت متداوم فوتبال ديدم. و در آن واحد دوتا بازی يکی تو لپ تاپ و يکی تو تلويزيون.
۶- من با لپ تاپم می رم دستشويی.
۷-من از اینکه مردم وقتی غذا می خورن صدا از دهنشون در بياد به شدت عصبی می شم.
۸-هميشه يک جای بدنم کبوده. نمی دونم چرا ولی همش می خورم به درو ديوار.
۹-این خيلی سخته که اعتراف کنم. من فکر می کنم که دلم خيلی گندس و هميشه ازش خجالت می کشم.

24 Comments:

  • At 4:46 AM, Anonymous Anonymous said…

    u r so like me minus conservative. i got why i love u!!

     
  • At 9:08 AM, Anonymous Anonymous said…

    سلام مرمرو
    همچینم که میگی نیستی خوش تیپ و شیطون
    هیچوقت زیاده روی نکن که بعدا پشیمون شی
    گریه جزئی از طبیعت شما خانوماس و کاملا نرماله نگران نباش
    اینکه عاشق نمیشی نشونه اینه که عاقل شدی درست مثل من که یه چیزی مثل سنگ شدم و هیچی برام مهم نیس
    متداوم دیگه چه صیغه ایه ؟ مداوم
    یه جورایی شبیه همیم منم با جدول کلمات متقاطع میرم دستشویی
    منم از شلپ شولوپ بدم میاد
    کبود شدن فک کنم نشونه کم خونیه به دکتر مراجعه کن
    علت این که میخوری به در و دیوارم چیزی نیس جز نداشتن سیبیل گربه خوشگل
    فک نمیکنم دلت گنده باشه چون هیچوقت نمیتونی ببخشی یا حداقل فراموش کنی چیزی که تو پست هات به وضوح دیده میشه
    مواظب خودت باش سال نوی دومتم از الان مبارک و تعطیلات خوبی رو برات آرزو میکنم.

     
  • At 9:45 AM, Anonymous Anonymous said…

    پس من نبايد ديگه دور و برت غذا بخورم چون من فكم هميشه صدا مي ده....

     
  • At 9:58 AM, Anonymous Anonymous said…

    جان حودر میخوای لفظ قلم بنویسی بنویس ولی تر نزن به واژگان . متداوم نداریم . مداوم درسته !!!

     
  • At 11:27 AM, Anonymous Anonymous said…

    چه جالب، اگه در اون مورد گریه کردن ، یه چاره های واسه خلاص شدن ازش پیدا کردین به منم خبر بدین.اگه پست منو بخونین نوشتم که من رکورددار گریه به روش non-stop هستم !!!

     
  • At 12:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    کریستمس دیگه چه صیغه ای است !!؟؟! مثلا خواستی عین دیکته انگلیسی اش بنویسی ؟ اما اونطوری تلفظ نمیشه که !! ها هاهاهاها

     
  • At 1:53 PM, Blogger Siabolourani said…

    Az peter crouch khoshet miyad boro eenam bebin.
    http://www.youtube.com/watch?v=96eSrFlUVh0

     
  • At 2:59 PM, Blogger Shepherd said…

    :))
    این کراچ دیلاق به هیچ دردی نمیخوره
    هر چند همین که عاشق بکام نیستی خوبه

     
  • At 9:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    Just being a little critic: Are you sure you were not high when you were writing this?!
    It's obviously written Christmas but not pronounced that way!

     
  • At 1:04 AM, Blogger Shadan said…

    haha... pass out chi migeh?

     
  • At 1:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    ای دختر بد انقد کار بد بد کردی که بجای پنج تا اعتراف نه تا اعتراف کردی. به هر حال همون طور که نگین گفت نه خیلی زیاده روی کن نه به فکر عشق و عاشقی مجدد! آخه مگه سرت درد میکنه دختر! تعطیلات خوشی داشته باشی

     
  • At 3:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    من که زیاد در جریان این اعترافات شب یلدا نبودم ولی فکر میکنم 5 تا بود ، نه ؟
    فکر کنم اون دل گنده به همش می ارزه
    ایام خوش

     
  • At 3:13 AM, Anonymous Anonymous said…

    Marmar jaan del gonde salam
    Man moshtarie taaze hastam va khosham oomad vali;
    Be onvaane ye javoone 40 saale ke eshgh mikone moghe-e ghaza khordan malach moulouch kone, khaastam maraatebe eteraazam ro be etelae shoma va doostan beresoonam.
    Age ziaad ebraaze ehsaasaat konin man ham yaargiri mikonam va ye jonbeshe 'Malach-molouch' raah mindaazam ta az haghemoun defae konimaa!
    Dar morede aashegh shodan ham ajale nakon vaghtesh ke berese chenaan ashegh mishi ke khodet mimouni ke in balaa dige az koja naazel shod!
    Happy new year & khosh bashi
    Ramin = (Javany ke dar be dar donbale eshgh migarde va dokhtaraa jigh mikeshan va azash farar mikonan!!!)

     
  • At 4:53 AM, Anonymous Anonymous said…

    salam
    marjan aziz
    dar morede Ideh behtarin tarifo kardi
    man dooste daneshgahesham
    ke dora dur toro mishnasam faghat yadet raft begi ke ideh mesle ferfere mimune hamash dare midoe shabo ruz:)

     
  • At 5:19 AM, Anonymous Anonymous said…

    حالم بهم خورد از این همه ادا. بی کلاس تر از این دیگه نوبره

     
  • At 5:04 AM, Anonymous Anonymous said…

    I go to restroom with my laptop ALLLLL the time, I'm there right now! LOL!

     
  • At 6:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    salam matlab aghay nasibi ra dar
    http://jadaleghalami.blogspot.com/
    khondin? mishe bishtar dar bare nabavi benvisin?

     
  • At 5:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    STOP SMOKIN' POT!

     
  • At 6:34 PM, Anonymous Anonymous said…

    What kind of an idiot would think this sort of rubbish?!

    گریه جزئی از طبیعت شما خانوماس

     
  • At 2:21 AM, Anonymous Anonymous said…

    سلام من نرگس هستم ميشه ميل شما رو داشته باشم همه وب شما رو خوندم خسته نباشي ميشه با من دوست بشي راستي چرا از حسين چيزي نمينويسي تو خيلي مثل مني يادت نره منتظر ميل تو هستم

     
  • At 2:23 AM, Anonymous Anonymous said…

    man montazeheret hastam

     
  • At 12:10 AM, Anonymous Anonymous said…

    سلام مرجان خانوم:) اعترافای شما هم جالب بود .

     
  • At 7:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    سلام مرمرو
    امیدوارم که حالتون خوب باشه وبلاگ جالبی دارین

     
  • At 10:31 PM, Anonymous Anonymous said…

    سلام .كسي كه در اينترنت خاطرات شخصيشرو درج ميكنه نظر افرادي مثل من نبايد براش چندان غير منتظره باشه ! شما از سهراب نامي گفتيد با نگاهي به عكساتون ميتوان حدس زد كه خود بچه طلاق هستيد .خانواده مادرتون رو شمداني نامگذاري كرديد در حالي كه ظاهرا اسم خودتان مرجان عالميست اين بدين معني كه ازدواج مادرتونو به رسميت نميشناسيد از اختلافاتتون هم با مادر به زبان آورديد همچنين از انواع اقسام مهمانيها سفرها با مردان متفاوت به اضافه اينكه از افرادي كه قديمي فكر ميكنند دل خوشي نداريد حرفهاي خودتان را تكرار كردم كه بگم مرجان خانم شما متاسفانه صلاحيت مادر شدن را نداريد اين را به اشتباه به حساب كج فهمي بين خودتان و فرزند آيندتان نگذاريد. در آخر خيلي جدي بگم قصد توهين يا مسخره كردن ندارم بدن شما فوق العاده زيباست و چهرتون جذاب و سكسي علاوه بر دل گشادتون روحيتون هم كه مدرن امروزيست . شما پتانسيل يك پورنو استار شدن را داريد تصورشو كنيد اولين دختر ايراني بر روي جلد پلي بوي واقعا محشره پيشنهاد ميكنم رو اين مساله كمي فكر كنيد اگر تونستيد خودتونو متقاعد كنيد خيلي راحت به دفتر پلي بوي در كانادا تماس بگيريد

     

Post a Comment

<< Home