مرمرو

نوشته‌های مرجان عالمی، عاشق بی‌قرار تورنتو

Thursday, August 10, 2006

Soul Calibur

۱- بالاخره تصميم گرفتم که خونم رو اجاره بدم و برم با يکی از دوستام يک خونه اجاره کنيم. هر چی سعی کردم نتونستم خودمو راضی کنم که از مادر و پدرم پول بگيرم . می دونم زندگی کردن با يک نفر ديگه آسون نيست ولی تجربه خيلی خوب خواهد بود. اين کانادايی ها حتما در يک مرحله از زندگيشون با يکی هم خونه بودن و من اين تجربه رو ندارم . در ضمن دوباره می تونم با دخترم کارامل خانم زندگی کنم ۲- زندگی خوبه فعلا. امروز صبح با لبخند از خواب بلند شدم. ياد گرفتم از لحظه هام لذت ببرم و فکر نکنم که فردا چی ميشه. سر کار که هستم سعی می کنم زياد لبخند نزنم و جدی باشم ولی خيلی کار سختيه. کلا وقتی خوشحالم کارم رو بهتر انجام می دم ، بهتر می دوم . اصلا مهم نيست چرا خوشحالم ، مهم نفس خوشحال بودنه! ۳-نمی دونستم مهارت من در بازی سول کاليبر يه روزی اينقدر به دردم بخوره. شباهت رو میبيیين! اين عکس ماله هالووين پارساله!


11 Comments:

  • At 10:26 AM, Anonymous Anonymous said…

    The resemblance is striking -- and you should see her weild that katana.

    Wouldn't want to get on her bad side . . .

     
  • At 12:46 PM, Blogger Shadan said…

    Aliyehhh... keep smiling

     
  • At 9:29 PM, Blogger The Tough Guy said…

    Some people, just doesn't matter what they put on, they're cute anyway

     
  • At 4:23 AM, Anonymous Anonymous said…

    سلام خانم مرجان من تازه با بلاگ شما آشنا شدم , بسيار نوشته های جالب و شيوا و رسايی داريد , خوب بطبع خواندن همه آرشيو شما امکان نداره ولی تا اونجا که ميشه سعی ميکنم تا با نوشته ها تون بيشتر آشنا بشم , موفق باشيد

     
  • At 3:58 AM, Anonymous Anonymous said…

    تمرین سختیه که آدم خودش را خوشحال نگه داره ولی شدنیه! اتفاقا من هم در حال همین تمرینم :))

     
  • At 6:03 AM, Anonymous Anonymous said…

    You've got a daughter? And her name is Caramel? ...

     
  • At 3:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    سلام.امیدوارم همه چی خوب پیش بره.ما رو هم دعا کنین :) خوش باشی

     
  • At 12:06 AM, Anonymous Anonymous said…

    khoobi????delam tang shode barat.

     
  • At 12:15 PM, Blogger The Miner said…

    Gorgeous !!!

     
  • At 4:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    your new boyfriend is Bahman Kalbasi!?
    Be carefull,He is Esfahani...!

     
  • At 8:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    جـــــــــــــــــــون استيلو!!!!! نه غلام

     

Post a Comment

<< Home