مرمرو

نوشته‌های مرجان عالمی، عاشق بی‌قرار تورنتو

Monday, June 19, 2006

اروپا گردی

من دارم برای دوازده روز می رم اروپا گردی. خدا پدر تکس ريترن( مازاد ماليات بر درآمد) رو بيامرزه که مخارج سفر رو تامين کرد! و البته پشتکار بنده برای پيدا کردن ارزون ترين پرواز و هتل و اين حرفا!من جمعه شب با زوم اير لاين که به ناراحت بودن صندلی هاش معروفه ولی من چون ورتيکالی چلنجد (قدم کوتاست) هستم زياد برام فرقی نمی کنه می رم لندن به يک فرودگاه در پيتی. ولی خوبيش اينه که از همون فرودگاه با پرواز رايان اير می رم يک فرودگاه در پيتی تر نزدیک ميلان. پرواز لندن به ميلان رو به قيمت هفده يا ۱۶.۹۹ پوند خريدم! اگه با قاطر هم می رفتم از این گرون تر میشد. از اونجا سوار قطار می شم و می رم يک شهری نزديک پيزا برای عروسی دختر عمو جان! دو روز اونجا هستم و بعدش می رم کایزرس لاترن که يک بازی جام جهانی رو ببينم (احتمال زياد ايتاليا و کرواسی) بعدش هم می رم ژنو پيش يک دوست قديمی. يک روز اونجا می مونم بعد می رم به شهر عشاق پاريس. هميشه فکر می کردم با يک نفر که دوسش دارم می رم پاريس ولی خوب فعلا خودم رو از همه بيشتر دوست دارم. چهار روز رو تو هتل می مونم و بقيشو هم پیش يکی از دوستام که لطف کرده و من رو دعوت کرده. بعدش هم با قطار بر می گردم لندن که بر گردم تورنتو.تمام اينها با روزی شصت یورو پول تو جيبی می شه حدود ۲۵۰۰ دلار کانادايی که بد نيست. البته بليط بازی فوتبال مجانی بود که داستانش جداست.

6 Comments:

  • At 8:12 AM, Blogger Shadan said…

    and of course the best part is the football tix ;-) Have a blast Marj... bon voyage...

     
  • At 9:03 AM, Anonymous Anonymous said…

    Frankfurt nemikhaai biai?! man da'vatet mikonam o khoshhaal misham biaii :D

     
  • At 11:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    خوش بگذره! والا به خدا ما تو این گرمای دبی مثل خولا داریم زندگی می کنیم!!!

     
  • At 3:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    hich nemidoonam, momkene vaght koni va bekhay yek khanande hamishegi weblogeto too geneva bebini ya na. man khoshhal misham bebinamet :)
    yek Marjan e dige

     
  • At 9:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    To dige kodoom Marjani? Manam too Geneva hastam.

     
  • At 10:01 PM, Blogger The Tough Guy said…

    Jesus! You got $2500 as tax return? How does that happen?

     

Post a Comment

<< Home