مرمرو

نوشته‌های مرجان عالمی، عاشق بی‌قرار تورنتو

Friday, December 14, 2001

من ظاهرا تنها زن حسين هستم و در مملکت کانادا هم بيشتر از يک همسر نمی توان
داشت.ولی همه اينا حرفه من چندين تا هووی درجه يک دارم. اولين هووی من اسمش
Coolpix 990بود که اولای زندگی ام با حسين وارد زندگيمون شد و باعث شد
هر جا که می رفتيم تمام توجه حسِن به اون باشه و منو ناديده بگيره.خوشبختانه اون
هووم که يه دوربين ديجيتال بود رو با خودمون نياورديم کانادا . هووی دوم و جاودانه من
اسمش کامپيوتر و اينترنت هست که بعد از اين همه مدت منم باش رفيق شدم و خلاصه
يه جوری با هم کنار مياييم و بعضی وقتها اون به نفع من هنگ می کنه يا ری ست
می شه و کلی هوای منو داره و اما ديشب يه هووی جديد سرم اومد که اسمش
ديجيتال باکسه و کانال مورد علاقه حسين و نشون می ده که همانا بی بی سی است.
اما اين هووی جديد من ظاهرا از روز اول کلی بامن رفيق شده چون فقط
ده دقيقه بی بی سی نشون داد و بعدش خراب شد!!!
حالا بايد عوضش کنيم چون اين يکی خرابه!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home