مرمرو

نوشته‌های مرجان عالمی، عاشق بی‌قرار تورنتو

Wednesday, January 09, 2002

من فردا بيست و پنج سالم ميشه ساعت شش و نيم صبح به وقت واترلو محل تولدم!
می خوام برای امسالم برنامه بريزم
- کاهش وزن سه کيلو تا سه ماه ديگه
- خودداری از خوردن چربی و شکر اضافی
- ورزش کردن به مقدار لازم تا رهايی از استکبار سلوليت در نواحی شکم و پهلو
- منظم نگهداشتن منزل در تمام اوقات نه فقط وقتی مهمون داريم
- شروع به درس خواندن برای CGA
- برنامه منظم برای تقويت نوشتن انگليسی

همينارو اگه بتونم انجام بدم واقعا شاهکار کردم.

راستی روز هفتم ژانويه يا هفدهم دی ماه و سالروز کشف حجاب! تولد حسين بود.
هيچ کس جز من که براش يه کيک کوچولو با يه کتاب خريدم و مامانش اينا که صبح
زنگ زدن کسی بهش تبريک نگفت. البته شنبه ده تا مهمون به مناسبت تولد جفتمون
دعوت کردم! و هنوز نمی دونم چی درست کنم واسه شام. اگه پيشنهادی دارين
ای ميل کنين!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home